fbpx
לסובב הולה הופ– למה בכלל?

לסובב הולה הופ– למה בכלל?

למשתכנעות האמיצות – הרי לכן 5 שלבים פשוטים לסובב הולה הופ על המותניים

היי חזקות!

אני עינת, והמומחיות שלי היא הולה הופ.

הסיפור שלי עם ההולה הופ החל ממש במקרה. לטובתו עזבתי עבודה "מסודרת" ובעזרתו אני גורמת לנשים ליהנות מהגוף שלהן, להשתחרר.

העבודה על ההולה הופ, וכך יעידו אינספור נשים, גורמת לגוף לזוז באופן שונה, רך יותר. כך שגם לאחר אימון עם חישוק הגוף ממשיך לנוע באופן דומה – רך יותר ומחובר הרבה יותר לסנטר. נשים שלא אהבו לרקוד או יותר נכון התביישו, ומהולה הופ בכלל נרתעו, גילו שהחישוק נותן להן דווקא בטחון לזוז. ואם הוא פתאום נופל הן ממשיכות את ה"שוונג" שהחישוק נתן להן ופשוט רוקדות. וזה מביא אותן גם לרקוד בבטחון ובכיף במקומות שאין חישוק בסביבה.. וזה מדהים.

אחרי הכל, מה שאנחנו באמת רוצות זה אימונים מהנים, משחררים, כיפיים, ועם הולה הופ את יכולה לייצר את זה לעצמך. ללא תלות בסטודיו – ניתן לרקוד בפארק או בבית, וללא תלות באדם נוסף – כי את לגמרי יכולה לעשות הכל לבד.

פשוט לקחת חישוק ולנענע!

אז הרי לכן הדרך הבטוחה להצלחה.. וזאת למעשה הפעם הראשונה שאני מעלה את זה על הכתב!

שימי לב שיש עוד אינספור תרגילים ותנועות מלבד סיבוב חישוק על המותניים – והתיאבון בהחלט עשוי להיפתח אחרי התרגיל הראשון! ולשם כך את תמיד יכולה להגיע לשיעור או ללמוד מסרטוני הדרכה. יחד עם חברה זה יכול להיות בילוי מושלם.

 

 

 

 

 

5 שלבים פשוטים לסובב הולה הופ על המותניים:

  1. בחרו חישוק נכון! מה זה אומר? 
  2. חישוק מספיק גדול ומספיק כבד. כן כן.. ככל שהוא יהיה יותר גדול וכבד ככה לגוף שלנו יש יותר זמן להסתגל לתנועה ולתפוס את הפרנציפ.
  3. החזיקו את החישוק בגובה המותניים, כשהדופן הפנימית שלו נצמדת לגב התחתון. חשוב מאוד! ככה המרחב לפנינו גדל וזה נותן עוד זמן בתנועה.
  4. בפעם הראשונה תתרגלו רק כדי לתת את הפוש הראשון, לדחוף את החישוק לכיוון הבטן וממש לגעת בה עם החישוק. אם תעשו את זה בבטחון וללא חשש, החישוק יסתובב כמה פעמים אם פשוט תעמדו במקום ללא תזוזה. פשוט!
  5. לאחר שהבנתן איך מתחילים, הרימו את החישוק, הניחו צמוד לגב התחתון, שלחו רגל אחת קדימה. התחילו בסיבוב רק שהפעם נסו לדחוף את החישוק קדימה – נכון, התנועה הרצויה היא קדימה ואחורה (ולא מעגלים כפי שבא לנו לעשות באופן טבעי).
  6. אם הבנתם ויישמתם עד כאן בהחלט ייתכן שהחישוק ייפול עדיין. למה? כי צריך להתאמן טיפה. לאט לאט (ובד"כ תוך חצי שעה- שעה גג) הגוף שלכן יבין את התנועה ואתן תבינו את ההרגשה הכייפית הזאת. זה באמת לא דומה לשום דבר אחר. זה ריקוד, זאת הרמוניה. כמו שאמר לי פעם בחור חכם, זה כמו לתאר מה הטעם והמרקם של מנגו למי שאף פעם לא טעם מנגו…

באופן אישי, הפעם הראשונה שלי עם חישוק היתה מאתגרת ואני גם מאלה שלקח להן שעה שלמה לתפוס את זה, אבל היום בשיעורים שלי אני רואה מלאאאא הצלחות ותפיסות מהירות למדי!

הכי חשוב: זה לא עניין של גיל, משקל, מבנה גוף או רקע ספורטיבי כלשהו… ואפילו מי שמגיע מרקע של ריקוד נוכח לעיתים לגלות שגם לזה אין יתרון משמעותי הרבה פעמים – כי הגוף לומד כאן שפה חדשה. כולם מתחילים מאותה נקודה.

שיהיה לכולנו אימונים שמחים ואמיצים, עם ובלי הולה הופ!

שלכן,

עינת מזרחי

לשאלות ותגובות זמינה עבורכן בפייסבוק או באינסטוש

https://www.instagram.com/hulaboost

https://www.facebook.com/HulaBoost/

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

579a73_07d7e4fca839431a8a61354283632df1mv2_d_2560_3840_s_4_2.jpg

לפני שאת הולכת,
הירשמי לקבלת מידע על המבצעים הבאים

Buy for 350.00 more and get free shipping